vrijdag 10 september 2010

Uitslagen give away CreaCuties



Via een site dat random.org heet heb ik, random dus, 2 winnaars getrokken voor mijn eerste 2 give away's.

Tromgeroffel.......

Het speldenkussen is gewonnen door:
Roos

Van ♥e girl! Mail je mij je adres even op info[at]creacuties[punt]nl ?
Dan komt het speldenkussentje zo snel mogelijk naar je toe.


De ketting met het nagellakje is gewonnen door:
Matawi

Jij ook van ♥e! Ik hoop dat je er blij mee bent :)
Mail je mij ook ff je adres?

Nou, dat was hem dan, mijn allereerste echte give away.
Leuk, leuk om mensen blij te maken, leuk om reacties te krijgen en nieuwe volgers.
Ik zag dat mijn aantal volgers al over de 50 is, dus dat ga ik binnenkort met jullie vieren!

Bedankt cuties ♥

6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat ik het mooie speldenkussentje gewonnen heb, bedankt hoor!!!
    Ik heb mijn adres al gemaild aan je, fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetjes allemaal!
    Als ik je weblog zie krijg ik spontaan zin om vanalles te maken!
    Hoe gaat het nu met je?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb ik er bij gevonden!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥