zaterdag 2 oktober 2010

Lapjes-swap bij Dutch Apple!

Bij Dutch Apple was een poosje terug een post over een lapjes swap.
Helemaal leuk natuurlijk, je stuurt wat in en je krijgt ook weer wat terug, het enige wat je betaald zijn de verzendkosten. Dus, ik meldde me aan, en kreeg onmiddelijk een e-mail met daarin de gegevens waar ik alles naartoe kan sturen.

Meedoen kan nog tot vrijdag 9 oktober, dus als je zin hebt in een paar nieuwe lapjes in je verzameling? KLIK HIER!

Dit is mijn bijdrage:


Ben heel benieuwd wat ik terug krijg!

Zoals jullie wel zien maak ik de labeltjes eraan zelf, hartstikke leuk natuurlijk.
Maar, ik zou eigenlijk best wel graag een visitekaartje willen hebben.
Alleen, het geld groeit me niet op mijn rug, en ook ergens anders niet, dus mag het niet teveel kosten. Een kleurenprinter heb ik ook niet, dus daar heb ik niet zoveel aan. Zwart wit wel, maar dat wordt een beetje saai hè?!
Tips, iemand?


6 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, ergens deze week moet ik ook even mijn lapjes uitzoeken!
    Maar ik vind je labeltjes leuk hoor, niks mis mee.
    Ik heb trouwens via Moo (www.moo.co.uk) kaartjes besteld: minicards. Ik geloof iets van 18 euro heb ik betaald voor 100 kaartjes. Ze zijn echt supermooi, en je kan als je wilt 100 verschillende afbeeldingen erop laten drukken (ergens op mijn blog heb ik een plaatje ervan staan). En ik heb ook nog ergens een kortingsbon voor ik dacht 10% korting op je eerste bestelling, als je die wilt kan ik hem wel meesturen met de lapjesruil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh! Mooie lapjes hoor! jaja, zondag wordt het een drukke dag hier hahaha..... SwapperdeSwap!
    Ik vind je labeltje ook erg leuk, ik ben zelf ook nog druk op zoek naar iets, tot nu toe maak ik ze zelf met stempels en van dat scrap karton wat je voor een prikkie bij de Action koopt ;-) De letter stempels trouwens ook hahaha ;-)
    maar ik ga ook even kijken bij Moo want die kende ik nog niet, dankje Kabinet!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janatina bij Vistaprint.nl kan je gratis visitekaartjes laten maken, je kan ook je eigen ontwerp maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jantina,
    Als je op zoek bent naar visite kaartjes. Ik wil er wel een swap van maken. Kan ontwerpje naar wens in photoshop maken en kaartjes laten afdrukken via mijn vader, die werkt met mensen met een verstandelijke beperking en heeft een soort drukkerij waar ze visitekaartjes, uitnodigingen e.d. maken. Ik hoor het wel als je belangstelling hebt.
    Groetjes Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Jantina wat een leuke BLOG !!!!
    groetjes Geesje (hobbydoos)

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥