zaterdag 16 oktober 2010

Nice!

Gisteren lagen ze op de mat, de stofjes van de lapswap die Dutch Apple mogelijk maakte. Leuk dit zeg, blij mee, bij een volgende keer ben ik zeker weer van de partij!



Vorige week kreeg ik op zaterdag van mijn ouders/broer een mooi boeketje bloemen, of eigenlijk, een boeketje appels, haha!
Ze staan zooo gezellig op tafel, ben er zo blij mee ♥
Wat kan een gezellig blommegie dan veel doen hè?!



Vanavond eten mister CreaCuties en ik gezellig samen, lekker samen koken, helemaal leuk. We nemen eigenlijk veel te weinig tijd voor dit soort dingen... Zin in, de knullekes in bed, lekker muziekje aan, kaarsje aan... Eigenlijk best romantisch, toch?! Fijne avond Cuties!




3 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne avond!

    Leuk die appeltjes beetje herfst sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes! Ik ga volgende keer ook zeker meedoen. Fijne avond, klinkt gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die appeltjes!
    Heb zelf mijn pakketje nog niet binnen en met die stakende Fransen kan dat nog wel even duren ben ik bang ):

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥