zondag 23 januari 2011

1e haakwerkje op het Sternendaal



11 opmerkingen:

  1. Je vindt je draai zo te zien weer een beetje!
    Gelukkig maar!
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah, je hebt je spulletjes weer uitgepakt! :D
    Leuk!! Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi strak gehaakt uit!! :-D
    Doe je ook al mee aan de give away op mn blog? http://madebymriek.blogspot.com/2011/01/statistieken-zetten-aan-tot-een-nieuwe.html
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Janny Ik MOEST echt iets te doen hebben, dus heb ik uit de dozen maar mijn haaknaald en wat bollen katoen getrokken :)

    @Nicollie, Alleen dit uitgepakt dus, maar das iig iets, toch?! Heb geld overgemaakt naar je hoor!

    @Mriek Dank je! Enne, ik doe mee hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al mooi uit, ben benieuwd naar de kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker weer wat afleiding!

    Mijn huis is mooi! Alleen gaan we nu alles veranderen, haha. We willen van het feit dat we alle gaten opnieuw moeten boren gebruik maken om lampen en tv enzo om te gooien. En een nieuwe bank. We hebben nu zo'n grote hoek/loungebank die maar op 1 manier in huis past, dus we willen naar 2 en 3 zits zodat we kunnen schuiven. Kortom, we zijn nog niet klaar maar het verbouwen is af en al mijn spulletjes zijn terug. Heerlijk. Dat gun ik jou ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jantina
    Ik heb een kleine verrassing op mijn blog staan voor je
    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥