vrijdag 29 juli 2011

Ik ga 3 mensen blij maken!!

Vrijdagavond, kwart over 11.
Ik zit heerlijk op de bank met een glas cola light (mag van Sonja ;)) en een bakkie baked chippies.
Ben, mijn broer, is hier samen met zijn lieve vriendinnetje Sharon.
En opeens denk ik.... Ooooh het is vrijdag, ik moet de uitslag van de give away nog bekend maken!
Nu zit ik op de laptop, hoewel, dr niet op, dan gaat ie natuurlijk stuk ;)
Ik zit achter de laptop, en vraag mijn broer naar 3 cijfers tussen de 1 en de 48, en dat zijn deze geworden:

Nummer 18, Nicollie, jij krijgt het roze pakketje!

Nummer 26, Kreatita, voor jou is het oranje pakje!

Nummer 37, Suikerbollie, geel komt naar jou toe!

Als jullie mij jullie adres even sturen, dan ga ik het zo snel mogelijk naar jullie op gaan sturen.

Dit weekend dus mijn lieve broer en schoonzussie op bezoek, ik ga lekker genieten.
Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. dames proficiat en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippieeeee!!! Ik heb gewonnen! :)
    Dankjewel Jantina en broer, ;) ik ben er heeeeel erg blij mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepiejeej, ik ben ook een van de gelukkige winnaars! Superbedankt, ik mail je zodadelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames en super bedankt voor het mogen meedoen aan je leuke give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor de winnaars... en die stempel vind ik héél geslaagd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥