zondag 24 juli 2011

This week I made...

Ik zie hem vaak voorbij komen op blogs, This week I saw!
Dit is mijn variant daarop, haha.

Een slinger, gebruik gemaakt van het magazine FLOW en eigen papier:


Een bloemenswap:


Daarbij natuurlijk een bloemenkaart:


Een papierenzakdoekenhoesje, met de tutorial van MmeZsazsa


Een mandje en een bloem uit het boek van Eline Pellinkhof:


Vanmiddag in de auto een aapje voor een vriendin:


En doen jullie mee aan mijn give away?

Ik wens jullie een heerlijke creatieve week!

2 opmerkingen:

  1. oh wat een gezellige dingen heb je allemaal gemaakt zeg en zelfs in de auto? Gossie dat lukt me niet hoor, wordt ik misselijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, die slinger is nog wel een leuke om met wesley te doen..als het weer eens regent tijdens de vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥