zaterdag 31 maart 2012

Maak iets voor mijn...

Mijn swappartner was Susan dit keer, en ik vind het heerlijk om voor haar iets te maken! Dit keer was de swap "Maak iets voor mijn" en dit mocht je zelf afmaken met datgeen waar jij iets voor wilt hebben. Susan schreef dat ze iets voor een tuin/bqq feest wilde, en dat ze stoere grijze tuinbanken van steigerhout heeft, en dat ze gek is op kleur. Ik heb dit kussen voor haar gemaakt, voor op haar stoere tuinbanken. Heerlijk om tijdens een gezellig tuinfeest eens even lekker tegenaan te hangen, met een wijntje of een glas bier :)
Ontzettend leuk, een kussen maken van wollen dekens, dankjewel lieve Kyra, jij bent mijn inspiratiebron hierin geweest! :)







4 opmerkingen:

  1. hij gaat zeker en vast mooi staan, nu nog een zonnetje bestellen en dan kan hij gebruikt gaan worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ook al zo mooi (zag net bij Lisette jouw 'kado' ;-) Echt stoer en mooi!
    fijne zondag nog!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk kussen, Susan is een bofbil!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk! Lijkt me ook heerlijk comfortabel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥