zondag 14 oktober 2012

Patroontester voor ByMiekK

Vorige week mocht ik voor Marieke een patroon testen dat zij had gemaakt, echt superleuk!
Al eerder maakte ik een telefoonhoesje ook met een door haar geschreven patroon, foto daarvan volgt nog.

Voor de tas gebruikte ik 2 kussenslopen en verder wat losse stofjes.
Het hengsel van de tas maakte ik van banden die ik ooit al eens maakte voor een schort, alleen is het bij de banden gebleven, haha.

(let niet op de kreukels, ik ben nogal lui soms, en had geen zin om de boel nog te strijken :P )



De tas is aan beide kanten te dragen, maar stiekem vind ik de patchworkkant toch wel leuker ;)
Maar het is een leuk patroon Marieke, het resultaat is helemaal gezellig, en lekker nuttig!

6 opmerkingen:

  1. Supermooi geworden!! Maar dat heb ik al een paar keer gezegd ;-)
    Bedankt voor het testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een mooie tas! Zo vrolijk! Ik verkies ook de patchworkkant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Ik wilde vragen of je me kon helpen met een goed doel, jopie's dromenquilts. Kan geen email vinden, wil je mij misschien mailen? Mail op zusjeb.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n vrolijke tas zeg! Ik vind de patchwork-kant ook het mooiste, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, heel erg leuk die tas :) net je blog ontdekt via instagram, hihi. leuke dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥