maandag 11 februari 2013

Snailmail l♥ve! #1

Wat is Snailmail toch te gek!
Echt, ik word er zoooo blij van.
Het is zo leuk om gezellige post te ontvangen, een heerlijke brief, wat leuke dingetjes erbij...
En dan de envelop, alleen al als je die op je mat ziet liggen doe je al een dansje *Ü*
De komende tijd ga ik mijn blogs te wijden aan snailmail, ook voor jullie om ideeën op te doen.







Allerlei manieren om zelf je briefpapier op te leuken.
Natuurlijk kun je briefpapier kopen, bijv bij AnkePanke, StudioStationery of Winkel van papier, maar je kunt dus ook gewoon simpel lijntjes papier uitprinten en dat zelf gezellig maken d.m.v. stempelen en tekenen, maar met stickers kan natuurlijk ook!
Lijntjes papier kun je maken in word, in photoshop, maar dat is ook wel op internet te vinden hoor!
Je kunt natuurlijk ook gewoon een a4 lijntjes kladblok kopen bij de Albert Heijn ofzo ;)

Als laatste...
Lijkt het je leuk om van mij een snailmail te ontvangen?
Laat dan een reactie achter onder deze post.
De snailmail die je ontvangt is eenmalig, en je bent natuurlijk niet verplicht te antwoorden.
Maar, ik hou van post, dus laat je vooral niet tegen houden ;)
Om extra kans te maken op een snailmail van mij kun je mij blij maken met een kleine snailmail van jou, een lief briefje, een leuke kaart, een freubeltje...
Wil je hier aan mee doen mag je mij mailen voor mijn adres op info[apestaartje]creacuties[punt]nl
Over 2 weken, op 25 februari, zal ik diegene die van mij een snailmail ontvangt bekend maken.
Ik ben benieuwd!


9 opmerkingen:

  1. Ik ben er helemaal voor in! Als groot fan van post, leuke kaartjes enz. doe ik graag mee en natuurlijk maak ik jou dan ook blij met leuke post. Het briefpapier op de foto hierboven met de vlaggetjes is echt super leuk! Ik ga je mailen!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik doe ook mee, ga je zo mailen :) En je krijgt ook wat terug, natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die getekende poppetjes leuk zeg en die vlaggetjes zijn ook super gaaf... Ben ook helemaal verslaafd aan snail mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik wil graag deelnemen aan de snailmail. Mensen worden het zo vlug gewoon dat ze altijd reclame of rekeningen ontvangen, maar als ik een briefje ontvang, dat kan mijn dag helemaal goed maken!

    Zelf verstuur ik nog vaak een kaartje naar vrienden of familie, alleen sturen ze nooit echt veel terug. Ik krijg altijd een bedanking, maar nooit iets via de brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snailmal is in !
    Ik heb zelfs een hele lijn ontworpen vwb snailmail . Te koop via mijn blog en via diverse winkels.
    Misschien vind je het leuk om elkaar een snailmail envelop te sturen met allerlei leuks ?
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van brieven, en stuur regelmatig brieven op. Meestal naar mijn dochter die ook brieven terug schrijf. En niet zo maar een brief maar met illustraties of/en heel mooi geschreven. Ik ga de uitdaging aan. En ga je mailen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaw, dat zou ik wel eens leuk vinden , om iets van jouw te mogen ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!

    Ik zit net het woord snailmail te googelen.. Kwam het steeds tegen en dacht ga nu eens kijken wat ik allemaal mis. Daarbij kwam ik op deze site terecht. Het blijkt al heeeeeel lang in te zijn. Ik heb wel al mee gedaan aan postcrossing en aan een aantal round robin projecten. Echt tijd voor iets nieuws dus.
    Het lijkt me dus erg leuk om te snailmailen :-)!

    Groetjes,

    Eliza


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik ga je mailen! Ben sinds vorige maand aan de snail mail en voel me weer 12 ;-). Heerlijk om in deze tijd van E-mail, Twitter, FB etc weer eens gewoon ouderwets te schrijven, knippen en plakken.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥