donderdag 6 juni 2013

JuNI ♥

Het is Juni!
En ik hou van Juni!
Waarom?
Omdat:

♥ Ik dan jarig ben, en dit jaar mijn laatste jaar als 20'er in ga
♥ Het zonnetje meestal lekker schijnt, en mijn lijf en ik daar best aan toe zijn
♥ Ik weer ben begonnen met sporten sinds vandaag
♥ Het nog 2 maandjes duurt en we dan op vakantie gaan
♥ Tobias zindelijk werd
♥ Daniël zijn 1e wiebeltand heeft
♥ Mijn lieve man en kinderen mij meenamen naar een weekendje Zeeland
♥ De vogels fluiten en het er buiten weer lekker kleurig uit ziet

Dus... Ik hou van Juni!

En, als je jarig bent... Ja, dan krijg je kadootjes.
Niet dat dat een must is, maar oeh, ik vind het toch altijd wel erg leuk!
Dus ik ben heerlijk aan het nadenken wat ik graag zou willen hebben, en dit zijn er alvast een paar boeken van mijn lijstje, heb jij nog tips voor me?


Tekenen
Haken!










Deze!



        
Tape Tape Tape! :)


2 opmerkingen:

  1. Dat 1e boek ziet er erg leuk uit! Fijne verjaardag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het haakboek heb ik zelf ook, heel handig met heel veel patronen voor granny squares. De andere boeken ken ik niet, maar lijken me alle drie niet echt vervelend om te krijgen ;)
    Zelf kocht ik deze week 'het grote inspiratiedoeboek'van Gerdy Geersing, misschien is dat nog een tip?
    Alvast een fijne verjaardag, ergens in juni!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥